FANDOM

Når man overvejer at få isoleret hjemmet, legehuset eller noget helt tredie, gør man sig en del tanker. Hvilken type af isolering skal man vælge, skal det være udvendig isolering osv. Ligeledes ønsker man selvfølgelig faglig erfaring til rimelige penge. Når blot du lytter til isolatørens råd vedrørende valg af isolering, vil du få et godt resultat hver gang. Derudover kan en effektiv isolatør tæt på dig også kunne levere tilbud vedrørende maling af de isolerede overflader. Vi har trofaste kunder, der igen og igen vender tilbage, når kvaliteten skal være i top.

Hvad koster det at få efterisoleret? Hvad er den generelle pris pr time hos en isoleringfirma i Midtjylland? Hvordan får man en aftale med en professionel isoleringsmand, som samtidig ikke sender en al for høj regning? Gennemsnits timeprisen for isoleringsarbejde lyder på cirka 350,- kr. pr time men prisen kan naturligvis svinge meget. Derudover skal tillægges omkostningen til isoleringsmaterialerne. Det er centralt at få klarlagt om isoleringsmanden arbejder på normal timeløn eller pr m2 når du snakker den første gang. Her kan du også bedømme om isoleringsmanden er seriøs og dermed en, som du mener du har tiltro til. Tillid er vigtigt når det drejer sig om at få lavet smukt håndværksmæssigt arbejde. I Danmark har vi ikke sjældent den mening, at de fleste håndværkere opkræver en alt for høj timepris. Der er som følge deraf nogle, der gør brug af ufaglært arbejdskraft for at spare lidt penge. Det kan ofte vise sig at blive dyrere på den lange bane, hvis noget af arbejdet skal laves forfra som et resultat af lav erfaring fra den isolatør i Silkeborg, som udfører arbejdet.

Danske isoleringsfirmaer arbejder på at begrænse den praksis og for at få forbrugerne til ene at anvende certificerede fagfolk, når en isoleringsopgave skal udføres. Det behøver faktisk ikke at koste en million at få en professionel isolatør til at klare isoleringsopgaven. Vores tilknyttede partnere kan udføre alle energiisoleringsopgaver. De tilbyder den rigtige løsning hver gang. Isoleringsfirmaerne hjælper gerne med det hele f.eks. planlægning og efterbehandling. Ingen opgaver er for små og ingen er for stor. Alle kunde er vigtig for vores isoleringsfirmaer og de vil til enhver tid sikre, at levere et resultat de kan garantere for.