FANDOM

Bestil op til tre fordelagtige tilbud på en billig og reel flyttemand i Aalborg. Når der skal flyttes, er der som regel normalt en række spørgsmål, der dukker sig op. Hvilken flytteforretning har det bedste omdømme og hvilken flytteforretning har det værste? Er det muligt at få kontakt med en lokal flyttemand i Hjørring til en acceptabel pris? Hvad adskiller de enkelte flyttemænd? Hvilke selskaber leverer præcis den ydelse jeg har brug for? Hvad de samlede udgifter til en flytning? Dette er blot nogle eks. på spørgsmål der skal findes et svar på, før man skal flytte

Det kan være besværligt at skulle klare en flytning alene. Internetsitet Billig-flyttemand.dk er en gratis net portal, som sammen med firmaet Servicebyen A/S har udpeget en stribe flyttemænd over hele Danmark i forhold til en lang række kriterier som for eks. pålidelighed, ekstra ydelser og garantiordning.

Denne samling af flyttemænd tilbydes at komme med tilbud på din flytning og de 3 firmaer, der er først, kan nu se din mailadresse med henblik på at komme med et tilbud eller stille flere spørgsmål til opgaven inden bindende tilbud afgives.

Har du brug for opmagasinering af dine ting i et stykke tid så tilbyder mange flyttefirmaer netop denne ydelse. Dit indbo bliver sat på et lagerhotel i kølige, tørre lokaler med videoovervågning og alle genstande er naturligvis forsikret. Hvis du selv pakker dit indbo, bør du være klar over, at den aktive forsikring udelukkende er gyldig for eksterne skader.

Til en lille flytning bruges almindeligvis to mænd og en flyttebil. Drejer det sig om større flytninger kan der anvendes både flere flyttemænd og flere og større lastvogne. Vores tilknyttede samarbejdspartnere har biler til alle formål fra 7 til 97 m3.