FANDOM

Vores godkendte fotografer tilbyder ordentlig fotografering til alle formål uanset om det drejer sig om eksempelvis bryllup, erhverv, børn eller noget helt tredie. Vi sikrer at du modtager de mest hurtige tilbud fra vores tilknyttede professionelle billige fotografer og derudover har vi gjort det let for dig at komme i kontakt med lige præcis den billige fotograf der opfylder kravene til din stil, budget og beliggenhed.

Billig fotograf Edit

Vi kan tilbyde fotografer på Amager i diverse prisklasser med forskellig erfaring, så du kan vælge nøjagtig den fotograf, der passer til dit behov. Før har det tit været bøvlet at finde en reel billig fotograf men det er slut nu. Nu indtaster du bare dine fotografønsker på mindre end 3 minutter i online skemaet og i løbet af 1-2 dage får du t-tre friske tilbud fra lokale fotografer i dit nabolag, der gerne vil løse din fotograf opgave. Når du har modtaget dine tre tilbud, bør du tage dig lidt tid for at kigge dem igennem og sammenligne dem. Du bør efterse, at alle udgifter er medregnet i prisen og du skal være sikker på, hvad prisen omfatter i forhold til til modtagelse af de færdige billeder.

Tilbud på fotograf Edit

Der eksisterer adskillige forskellige måder at få de færdige billeder på, lige fra papirbilleder, over fotobøger til elektroniske eksemplarer i både lav og høj opløsning. Der kan derudover være forskel på, hvor mange færdige fotos tilbuddet består af, ifald du ikke modtager alle fotos i høj digital kvalitet så du selv kan printe yderligere kopier. Tænk især over hvilken efterredigering af alle fotos du kunne tænke dig. Skal det være uredigerede fotos eller skal de have en bestemt stil eller filter lagt på. Beslut om du vil have at bryllupsfotografen i København skal skyde opstillede billeder eller mere spontane billeder, der mere fanger stemninger og øjeblikke.