FANDOM

Lakerede parketgulve giver hele lokalet et løft og forefindes både i private hjem, i butikker og i offentlige kontorer. De fleste indendørs sportsbaner med trægulv har også lakerede trægulve. Minusset med et lakeret gulv er, at det tit er svært at reparere en skade uden at reparationen kan ses bagefter grundet forskelle i farvenuancer. De fleste trægulve efterbehandles med lak eller lud men der findes også de gulvejere på Amager, som vil have gulvet opmalet i stærkere farver som f. eks. helt hvid eller helt sort.

Gulve med meget trafik i for eks. butikker bør vedligeholdes ofte med lak eller maling samt polering. Normalt skal trægulve afslibes hvert 6. år for at bevare gulvets holdbarhed. Det gælder også for fx trapper og raposer, som er udført i træ. Seriøse gulvafsliberfirmaer har specialmaskiner til præcis denne type arbejde. På Gulvafslibningsguiden kan du få 3 billige tilbud på gulvafslibning i din by - gratis og hurtigt. Udfyld online formularen på mindre end 3 minutter allerede i dag.

Få 2 - 3 hurtige tilbud på flot gulvafslibning i København. Beskriv den afslibning du har brug for og få 3 konkrete tilbud fra effektive gulvafslibere nær dig - nemt og uforpligtende. Fortæl dine krav til hvilken form for behandling dit gulv har behov for samt hvilken type efterbehandling du ønsker for eksempel olie eller voks. Udfyld onlineformularen på under 5 minutter og afvent, at de første seriøse tilbud indløber. Har dit gulv fået skader så kan du også få dem fixet inden afslibning foretages. Vores partnere har slebet trægulve i adskillige år og har af den grund dybgående erfaring i den bedste behandling af alle typer af trægulv og parketgulv. Kvaliteten af det afsluttede job er altid den vigtigste parameter for gulvsliberfirmaerne for at du som kunde, kan være tilfreds med det leverede arbejde. Erfaring er den bedste garanti for et tilfredsstillende resultat.